Kokos dijeta – u borbi protiv viška kilograma

Kokos dijeta – u borbi protiv viška kilograma

Kokosova dijeta postaje sve popularnija ovih dana. Mi ćemo vam reći da li je kokosovo ulje ultimativna superhrana koja će vam pomoći da zbacate kilograme ili je samo još jedna pomodarska namirnica.

Teorija ove dijete jeste da kada se kokosovo ulje kombinuje sa dijetom sa niskim udelom ugljenih hidrata takva strategija će vam pomoći da istopite kilograme. Razlog leži u činjenici da je kokosovo ulje sastavljeno od triglicerida sa srednjim lancima koji se lakše apsorbuju u organizmu (za razliku od triglicerida dugih lanaca koji se nalaze u većini drugih biljnih ulja).

Navodni tajni sastojak ovog plana mršavljenja je jedenje 2 do 3 kašike kokosovog ulja svakog dana.

Sledeća stavka je da nema hrane bogate ugljenim hidratima, kao što su rafinisane žitarice, krompir, šećeri, deserti i alkohol. Istovremeno podstiče se korišćenje povrća bogatog antioksidantima u kombinaciji sa životinjskim proteinima.

Nakon ovog plana, tvorci ishrane obećavaju da ćete izgubiti težinu, pa čak zapanjujućih 5 kilograma u prve 3 nedelje, a onda se tempo usporava na 0.5 do 1 kilogram nedeljno.

Plan je podeljen u 4 faze

Faza 1

21-dnevni gubitak kilograma: U ovoj najstrožoj fazi, izbor hrane je ograničen na  proteine koji nemaju puno masti (npr. riba, piletina, jagnjetina, ćuretina, jaja, govedina, orašasti plodovi i sir), povrće vedrih boja, 8 do 10 čaša vode svaki dan i biljni čajevi. Pobornici dijete tvrde da ćete tokom ove faze izgubiti 5 ili više kilograma.

Faza 2

Čišćenje: Ovo je opciona faza u kojoj se čistite 4 nedelje kako bi vam pomogla da revitalizujete i izgubite težinu. Jedna od preporuka u ovoj fazi je da popijete čašu vode pomešanu sa limunovim sokom i paprikom.

dijeta sa kokosom

Faza 3

Upoznavanje sa zdravim ugljenim hidratima: U ovoj fazi polako dodajete ugljene hidrate kao što su krompir, integralne žitarice, voće i slično. Ove namirnice se konzumiraju štedljivo dok ne zadovoljite svoj cilj gubitka težine. Tipični gubitak težine je oko 0.5 do 1 kilogram nedeljno tokom ove faze.

Faza 4

Održavanje zdrave težine: Ovo je faza doživotnog održavanja u kojoj ćete jesti zdravije ugljene hidrate u umerenim količinama. Dijeta vam savjetuje da se vratite na ranije faze ili da napravite 1-dnevno čišćenje sa sokovima od povrća ako počnete da se ponovo gojite.

Troškovi

Srećno sa fazama 1 i 2 jer ćete morati da eliminišete toliko namirnica da će vam se glava zavrteti i stomak režati. Tu je i mnogo kuvanja, tako da ćete morati da izdvojite vreme da skuvate mnogo obroka. Osim toga, neobrađeno kokosovo ulje (koje je manje rafinisano) nije jeftino i potrebno je izdvojiti dovoljno novca za ovu namirnicu.


 

PREPORUČUJEMO: Sladoled dijeta

Naše društvene mreže: Instagram | Facebook | Twitter

ZATVORI