Hibernacijska dijeta – da li znate šta je hibernacijska dijeta?

Hibernacijska dijeta – da li znate šta je hibernacijska dijeta?

Hibernacijsku dijetu su razvili britanski farmaceut Mike McInnes i njegov sin Stuart (koji je po zanimanju nutricionista), nakon dugog istraživanja mehanizma spaljivanja masti u telu.

Jednostavno rečeno, radi se o gubitku težine dok spavate. Ako jedete jednu ili dve kašike meda pre spavanja, fruktoza i glukoza u medu mogu održati ravnotežu šećera u krvi, smanjiti oslobađanje hormona stresa, pomoći vam da bolje spavate i ubrzati metabolizam sagorevanja masti, aktiviranjem rada jetre i hormona za sagorevanje masti.

Vaše telo je uskladištilo energiju u obliku masti ali sada je potrebno pokazati mu kako se ta energija koristi. Hibernacijska dijeta omogućava vašem telu da koristi zalihe masnoće tako da možete izgubiti težinu i biti vitkiji.

Ova dijeta ima za cilj da vaš sistem sagorevanja masti i proizvodnje šećera funkcioniše kako treba, da bi vam pomogli da efikasno koristite ono što pravite – uskladištenu mast.

Fruktoza i glukoza u medu mogu održati ravnotežu šećera u krvi, ublažiti hormone stresa i pomoći vam da bolje spavate.

Takođe, hibernacijska dijeta funkcioniše na principu da su dobar san i gubitak težine povezani. Vaše telo se popravlja i vi ste u mogućnosti da sagorite masnoću dok spavate. Međutim, ako se ne naspavate dovoljno i probudite se umorni, pomalo nervozni, možete se naći u patološkoj žudnji za slatkišima i bezvrednom hranom. Ovo nije tako neuobičajeno, mnogi od nas su to iskusili!

Bez dodatne fruktoze u medu, vaše telo troši većinu energije na stabilizaciju nivoa šećera u krvi. Fruktoza iz meda sprečava brz porast šećera u krvi, stabilizuje nivoe i održava redovno snabdevanje vašeg mozga energijom.

Ova dijeta podstiče uravnoteženu ishranu koja je oslobođena nezdravih obrađenih namirnica i fizičku aktivnost – redovan trening snage sa laganim težinama, a ne kardio.

hibernacijska dijeta

Med

Nema sumnje da je med dobar za vas jer sadrži antioksidante i aminokiseline kao što su triptofan – koji je dobra pomoć za spavanje. Tu su i vitamini B i minerali: kalcijum, gvožđe, magnezijum, cink i mangan.

Uravnotežena ishrana

Med se ne smatra čudotvornim lekom u ovoj dijeti, već nešto što će vam pomoći da se pravilno odmorite i sagorite masnoću dok spavate. Još uvek morate dobro da jedete i obezbedite svom telu pravu energiju iz zdrave hrane – voća i povrća, celih žitarica, ribe, nemasne piletine i ćuretine. Morate napraviti dobar izbor hrane i jesti mnogo manje brze hrane.

Vežbanje

Hibernacijska dijeta preporučuje trening snage sa lakim tegovima – dva do tri puta nedeljno, što možete lako raditi i kod kuće. Ne morate da radite rigorozne kardio vežbe, ali na primer, joga vam može pomoći jer neki oblici joge uključuju treninge otpora. Imajte na umu da je doslednost ključna za vaš režim vežbanja.

Da li hibernacijska dijeta radi?

U principu, uravnotežena ishrana sa vežbanjem, malo meda i dobrim snom, uvek će vam pomoći da telo dovdete u ravnotežu i izgubite višak kilograma. Važna je istrajnost i posvećenost. U svakom slučaju hibernacijska dijeta je mnogo bolja opcija od nekih hir – brzih dijeta koje obećavaju čudotvoran gubitak kilograma za sedam dana, a kada se vratite na normalnu ishranu vrati vam se sve što ste izgubili, pa možda i još koji kilogram preko.


 

PREPORUČUJEMO: Hrono dijeta

Naše društvene mreže: Instagram | Facebook | Twitter

ZATVORI