Dijeta sa jajima – šta treba da znate o dijeti sa jajima

Dijeta sa jajima – šta treba da znate o dijeti sa jajima

Jedete kuvana jaja i gubite kilograme. Možda zvuči malo čudno ali ova dijeta je kratkoročno sredstvo za mršavljenje. Za dve nedelje možete izgubiti i do 10 kilograma!

Da biste znali kako ovu dijetu da primenite u praksi, morate naučiti kako funkcioniše, prednosti i nedostatke, realne rezultate, nutritivne vrednosti i druga ključna upozorenja pre nego skuvate veću količinu jaja.

 Jaja prati loša reputacija jer se dugo vremena smatralo da podižu holesterol u krvi, što znam danas da nije istina. Nova istraživanja pokazuju da na nivo holesterola uglavnom utiču trans masti (margarin, rafinisana ulja) i zasićene masti, a ne količina holesterola u nekoj hrani.

Jaja su prepuna vitamina, minerala, proteina i zdravih masti i malo zasićenih masti. Zato su idealna namirnica za brzo i lako mršavljenje.

Uprkos tome što u proseku imaju samo 75 kalorija, jaja su veoma hranljiva. Imaju 13 različitih vitamina i minerala, uključujući vitamin D, vitamine B12 i B6, riboflavin, folat, gvožđe, cink, fosfor i esencijalne aminokiseline.

Jedno jaje sadrži sedam grama proteina, a ovaj određeni izvor proteina ima jednu od najviših bioloških vrednosti svih proteina. Nazivaju ih kompletnim proteinima ili visoko kvalitetnim proteinima i imaju profil aminokiselina sličan ljudskom telu. Drugim rečima, telo može iskoristiti gotovo 100 procenata proteina iz jaja.

Iako ne postoje posebni skup pravila ili smernica dijeta sa kuvanim jajima ima glavne komponente:

Dozvoljna hrana su jaja, ćuretina, piletina i riba.

Kao što vidite, fokus je ovde samo na jedenju krtih proteinskih izvora. Počećete dan sa kuvanim jajima kao prvim obrokom. Vaš drugi i treći obrok mogu biti jaja ili jedan od ostala tri proteinska proteina. Možete uključivati povrće i voće sa malo ugljenih hidrata, kao što su: jabuke, šargarepa, brokoli, karfiol, gljive, agrumi i zeleno lisnato povrće.

dijeta sa jajima iskustva

Napomena

Zbog restriktivne prirode ishrane sa kuvanim jajima, nije poželjno biti duže od dve nedelje na ovoj dijeti.

Imate dva izbora za hidrataciju

Voda.

Pića sa 0 kalorija.

Zabranjena hrana

Dijeta sa kuvanim jajima veoma je restriktivna jer izbacuje gotovo sve šećere, ugljene hidrate i nezdrave masti iz ishrane, zbog čega vam je potrošnja kalorija drastično smanjena.

Spisak zabranjenih namirnica

Alkohol.

Usoljena hrana.

Pržena hrana.

Masno meso.

Slatka hrana.

Skrob – žitarice, paste, hleb.

Prerađena hrana.

Piće sa kalorijama – sokovi, gazirana pića, mleko.

Dve nedelje ćete slediti ovu osnovnu strukturu

Ne više od tri obroka dnevno. Nema užine niti grickalica između obroka.

Kuvano jaje za obrok uz jedan proteinski izvor i jedno povrće i / ili voće.


 

PREPORUČUJEMO: Smuti dijeta

Naše društvene mreže: Instagram | Facebook | Twitter

ZATVORI